Tranzzo. Інтерв'ю з учасниками корпоративного курсу

Герої нашого інтерв’ю — працівники ІТ-компанії Tranzzo. Компанія створює фінтех-продукт, який дає можливість бізнесу приймати оплату банківськими картами на сайтах, в додатках і месенджерах.

Команда Tranzzo з радістю погодилася розповісти про свої враження від курсу.

В першій частині інтерв’ю «Вдих» ми запитаємо HR-менеджерок про мету корпоративного курсу для їх компанії. В другій частині «Видих» ми дізнаємось думку учасників про курси першої допомоги SL.

Вдих. Інтерв’ю з учасниками до курсу

Чи чули ви коли-небудь про курси першої допомоги (можливо від знайомих/друзів)?

Про курси чула, але тільки для працівників поліції. Про окремі не чула.

Марина, HR-менеджерка

Так, чула, навіть сама задумувалась пройти.

Анна, HR-менеджерка

З якою ціллю ви обрали курси домедичної допомоги для вашої команди?

Ми хотіли, щоб наші працівники змогли вберегти себе, колег і членів родини.

Марина, HR-менеджерка

Ми ведемо досить активний спосіб життя, тому вибрали курси, аби знати на майбутнє, як треба діяти в різних критичних ситуаціях.

Анна, HR-менеджерка

Видих. Інтерв’ю з учасниками після курсу

Яка тема для вас була найцікавіша і чому?

Найцікавіше було слухати про кровотечі, адже ця тема — надзвичайно близька всім нам в повсякденному житті. Щодня люди по всьому світу ріжуть щось ножем, розбивають посуд, падають, потрапляють у ДТП. І практично всі випадки, навіть та ж втрата свідомості, супроводжуються кровотечами різного масштабу. Тому важливо вміти їх оцінювати та правильно зупиняти.

Таня, Integration Product Manager

Вибрати одну тему досить складно, адже всі теми були цікаві і я кожного разу дізнавався щось нове. Можу відзначити роботу з кровотечами, оскільки доводилося стикатися з цим не раз і цікаво було дізнатися правильний підхід при різних типах кровотеч.

Ярослав, веб-розробник

 

Які загальні враження після курсу? Чи змінилася ваша думка щодо необхідності проходження курсів з першої допомоги?

«Це базові знання, якими кожен повинен володіти»

Мені завжди була близька тема медицини, такі речі я люблю. Мої батьки також проходили курси надання першої допомоги й певними знаннями ділились зі мною, але цього було мало. І саме курс, який я пройшла самостійно, розклав все по поличках. Вважаю, що це базові знання, якими кожен повинен володіти для власної безпеки та безпеки близьких.

Таня, Integration Product Manager

Мені все дуже сподобалося, ще до закінчення курсу я розповідав своїм колегам про позитивні враження й однозначно радив приєднатися. Враховуючи час і зусилля, які займають курси, вважаю їх обов'язковими для відвідування.

Ярослав, веб-розробник

Що було найскладнішим під час проходження курсу?

«Найскладніше було не сміятись!:)»

А якщо серйозно, то все побудовано дуже логічно і зрозуміло, тому складнощів не виникало. Дякую інструктору за відповіді на найдурніші запитання, тепер можу точно сказати, що це все не так страшно. Головне — думати й знати, що ти робиш, а в цьому допоможе проходження курсу.

Таня, Integration Product Manager

Найскладніше було тримати руки рівними під час натисків на Славіка (манекен).

Валерія, менеджерка проєктів